Dag 5

15 augustus 2016 - Rio de Janeiro, Brazilië

Op maandag hebben we ontbeten en nog effe naar het zwembad geweest. Daarna is ons de chauffeur komen ophalen en hebben we ons naar hét wereldberoemde Ipanema strand laten brengen. Niet om te zwemmen maar om lekker over de boulevard te flaneren en wat te shoppen. Liggen 'n paar mooie winkelstraten. Na het geslaagde shoppen zoeken we nog naar 'n restaurant dat Roy op internet gevonden heeft. Gelukkig, na effe zoeken, vinden we het. Het is érg druk maar ze hebben nog 'n tafeltje voor ons. Het eten is er heerlijk maar dat kon ook niet anders. Het is er de hele tijd druk, zodra 'n tafeltje leeg is komt er weer 'n nieuw groepje. En het valt ook nog om 'n andere reden in de goede smaak... er is "free WiFi".
Als we naar buiten gaan blijkt dat het is gaan regenen. We moeten nog 'n stukje lopen voordat we bij de auto zijn. Dan maar proberen om onder de overkappingen van de winkels te lopen.

Voordat we gaan slapen nemen we weer even ons gebruikelijke afzakkertje.

Dinsdag is dus de dag dat we de excursie hebben en de atletiek