Dag 12, onze laatste dag in het mooie Rio

22 augustus 2016 - Rio de Janeiro, Brazilië

Maandag, 22 augustus/dinsdag, 23 augustus

We kunnen om 09.00u onze koffers afleveren bij een personeelslid van ATPI. Zij zorgen ervoor dat onze koffers op de luchthaven komen waar wij ze dan tussen 18.00-20.30u kunnen ophalen.
We vliegen pas om 22.25u waardoor het dus fijn is dat we niet de hele dag met de koffers hoeven te leuren of bij de chauffeur in de auto moeten laten.

We gaan vandaag als tijdverdrijf naar de grootste shoppingmall van Zuid Amerika.
Wauw, wat 'n mooi complex.

Omdat we de koffers in 'n andere terminal moeten ophalen als vanwaar we vliegen gaan we toch maar weer op tijd naar de luchthaven en proberen daar de tijd maar 'n beetje te doden.

Voordat we door de douane gaan staan we 'n uur in de rij. Het is zo druk dat het allemaal erg chaotisch verloopt.

Maar eind goed al goed, we staan nu op het punt (na weer 'n overstap in Lissabon) om zo te gaan landen in Brussel. Waar 'n mooie lieve verrassing zal klaarstaan voor Zoë waar ze nu nog geen enkel idee van heeft.

Het was weer 'n zeer mooie ervaring die we zeker zullen koesteren als mooie herinnering

1. Hub en Esther:
    27 augustus 2016
    wat een geweldige reis!!
    De laatste dagen heb ik nu pas gelezen, super, dit zullen jullie nooit vergeten.

Groetjes Hub en Esther