Rio: here we are

12 augustus 2016 - Rio de Janeiro, Brazilië

Gisteren was 'n vermoeiende dag. En vandaag trouwens ook wel.

We werden gisteren om 06.45u opgehaald bij ons hotel in Tivoli waarna we onze vlucht naar Rio om 10.45u hadden. Zat trouwens 'n Engels gezin bij ons op dezelfde vlucht dat ook in Tivoli had gezeten. 4 jaar geleden was het hun niet gelukt om kaarten te krijgen in Londen... nu in Rio wel.

Na aankomst in Rio nog even op onze chauffeur moeten wachten en daarna richting ons "stilliggend drijvend" hotel.
Wauw, wat mooi...
De kids weten meteen al wat ze volgend jaar als zomervakantie willen... een cruise.

Na lekker gegeten te hebben op het schip worden we tegen de avond weer opgehaald door onze chauffeur voor onze eerste "live" ervaring met de Olympic Games.
Het zwemmen. In één woord WAUW!!!
We hebben geweldige zitplaatsen en het is een geweldige ervaring. Jammer, Ranomi Kromowidjojo komt net 0,09 tekort voor brons.
Ook nog getuige geweest van de eenerlaatste wedstrijd van Phelps.

Het enige wat minder is; de tijd waarin je hier een afstand kunt afleggen. Ongeveer 3 uur gereden van schip naar stadion. En op de terugweg maar 30min.

Poeh, nadat we al om 06.00u op waren was het 'n lange maar mooie dag. Het is 02.00u als we naar bed gaan.

En dan gaat alweer om 06.00u de wekker want we willen natuurlijk op tijd bij de Ned. dames van de handbal zijn. Om 06.45u staat de auto weer klaar. Weer geweldig!!!
Wat een thriller op het einde...
Weer super plaatsen, kort bij het veld. Voor deze wedstrijd was nog de wedstrijd van Angola tegen Brazilië. Om aanwezig te zijn bij 'n wedstrijd van de Braziliaanen. Dat publiek... in 1 woord GEWELDIG!
En ze zijn Hollanda heel goed gezind. Wat worden onze dames ook door hun aangemoedigd. En overal waar je loopt in je oranje shirt wordt je lachend geroepen en gegroet. Nederlandse fans zijn hier heel geliefd.

Om 17.00u weer terug op de boot en nu opfrissen en beetje bijkomen.
Vanavond na het eten nog gezellig iets drinken maar niet te laat slapen. Beetje bijkomen.

Morgen worden we weer om 09.15u opgehaald.

Groetjes van ons 5en

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Fam Cox Tholen:
    14 augustus 2016
    Sjiek heur!!
    Gaot gr Daphne onnog flink aanmoedige? Ze haet t neudig!!
    Ammezaer uch!!